FAQ


Algemene informatie

Wie is jullie artiest?

Roy(ke) Ensink is de artiest en eigenaar van ons bedrijf.

Waar worden de foto’s gemaakt?

De foto’s worden in de studio of op locatie gemaakt, afhankelijk van het concept.

Wat zijn de algemene voorwaarden?

De algemene voorwaarden voor onze shop kunt u vinden op: link.
De algemene voorwaarden voor onze diensten kunt u vinden op: link.

Payment informatie

Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie?

Bij ons kunt u afrekenen met Paypal, Credit Card, iDeal of Ban contract.

Kan ik bij jullie veilig online betalen?

Ja, hiervoor maken we gebruik van een extern bedrijf die de veiligheid waarborgt.

 

Orders & Retouren

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellen bij ons is erg simpel. Selecteer het kunstwerk, het formaat en het materiaal welke u wenst te bestellen. Voeg het geselecteerde kunstwerk toe aan de winkelwagen door op de bestelknop te drukken. Vervolgens kunt u verder winkelen of afrekenen.

Waar leveren jullie?

Wij leveren in heel Europa. Mocht u graag een bestelling willen plaatsen buiten Europa, neem dan contact met ons op. 

Ik krijg een foutmelding tijdens het bestellen, wat nu?

Een foutmelding kan verschillende redenen hebben. Allereerst kunt u de webpagina verversen. Wanneer het probleem niet opgelost is, kunt u contact opnemen met ons.

Kan ik mijn schilderij meteen ophangen?

Ja, het exclusieve artwork wordt geleverd met een ophang systeem. Wilt u meer weten klik dan hier.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij rekenen geen verzendkosten.

Ik heb geen order bevestiging ontvangen?

Controleer altijd uw ingevulde e-mail adres, reclame- en spam-map, want e-mails van

online shops kunnen in deze mappen terecht komen. Anders helpen we u graag verder, stuur een e-mail naar info@roykesart.nl.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Het is niet verplicht om een account aan te maken om een bestelling te kunnen plaatsen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Tot 14 dagen na ontvangst kunt u uw bestelling in de originele verpakking en ongebruikte staat retourneren. Meld uw retour aan via retour@roykesart.nl. Vermeld in uw e-mail uw adres en het order nummer; u ontvangt van ons een bevestiging dat we uw mail hebben ontvangen. Wanneer we de retour hebben ontvangen onder de juiste voorwaarden zullen we u zo snel mogelijk terug betalen. 

Hoe wordt mijn bestelling veilig verzonden?

De kunstwerken worden uiterst zorgvuldig ingepakt en verstuurd voor een schadeloze reis naar uw adres.

Onderhoud

Hoe maak ik mijn kunstwerk het beste schoon?

Maak absoluut GEEN gebruik van water of schoonmaak producten maar van een schone en droge microvezel doek. Zorg dat u niet te hard duwt, anders bestaat er een kans dat er krassen ontstaan. Wees voorzichtig.

Vragen?

Zit uw vraag of antwoord er niet bij?

Neem gerust contact met ons op, we doen er alles aan om zo snel mogelijk te reageren. Klik hier.

This post is also available in: Duits